12,7 millió dollárt dobtak össze az Overwatch-játékosok a mellrák elleni küzdelemre
Az Overwatch lövöldözős játéknak több mint negyvenmillió felhasználója van, és úgy tűnik, hogy nem csak a játékban képesek összefogni, hanem a valós életben egy jó célért is: a kiadó, a Blizzard által szervezett kéthetes jótékonysági kampányban 12,7 millió dollárt gyűjtöttek össze a mellrák elleni küzdelemre. Stephanie Kauffmann, a Breast Cancer Research Foundation stratégiai igazgatója szerint ez volt a legnagyobb összegű adomány a huszonöt éve fennálló intézet történetében.
A játékosok kétféle módon támogathatták a mellrák elleni küzdelmet: tizenöt dollárért a játék egyik karakterét öltöztethették rózsaszínbe, harmincért pedig saját magukat, ennyiért ugyanis egy póló járt a jótékonykodóknak. A kampány elején több kritika is érte a játékot fejlesztő Blizzardot, amiért pénzhez jut a skin eladásából, a cég a Gamespotnak cáfolta, hogy hasznot húznának belőle. Nem ez az első eset, hogy a Blizzard jótékonysági akciót szervez: a Hearthstone-ban a WWF-nek gyűjtöttek pénzt, a Warcraftban pedig a Vöröskeresztnek.