Még el sem indult az Ügyfélkapu Plusz, de már kikészültél tőle?
Nem sikerült regisztrálni? Sikerült, de mégsem tud belépni, vagy egyszerűen törlődött a regisztrációja? Nem tudja letölteni a Digitális Állampolgársághoz szükséges okostelefonos alkalmazást? Az ügyintézéshez végül be kellett mennie valamelyik kormányablakhoz, de ott nem tudott segíteni az ügyintéző vagy csak január 16-nál későbbre, az Ügyfélkapu „biztonsági okokból” történő megszüntetése utánra kapott időpontot?
Megszűnik az Ügyfélkapu – ezzel a tárggyal kaptak elektronikus levelet tavaly decemberben azok, akik rendelkeznek az elektronikus ügyintézéshez szükséges ügyfélkapus regisztrációval. A levél felhívta a figyelmet arra, hogy 2025. január 16-tól megszűnik az Ügyfélkapu, helyette az Ügyfélkapu+ vagy a Digitális Állampolgár mobilalkalmazás lesz az elektronikus ügyintézés terepe. De mit csináljon, akinek nincs okostelefonja? És ha van, de nem működik a kétfaktoros azonosításhoz kapott kód, vagy ha elvész, esetleg tönkremegy az okostelefonja? Mi van akkor, ha nem tud belépni, pedig sikeres a regisztráció?
Írd meg nekünk az Ügyfélkapu Plusz és a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) regisztrációjával, működésével kapcsolatos élményeidet a szerk@qubit.hu emailcímre, mi utánajárunk, feldolgozzuk, és hamarosan jelentkezünk az eredménnyel!