Támogass!

A hírekről sok helyen tájékozódhatsz. A Qubit krízisben és békeidőben is arra törekszik, hogy az események mögött álló mélyebb összefüggéseket is megértsük – szigorúan a modern tudomány szemszögéből, több mint 100 tudós-szerzőnk és szakértő újságíróink révén. Ez nekünk sokba kerül, de reméljük, nektek is sokat ér.
Támogasd a Qubit fennmaradását!

A Qubit évek óta a jövőért dolgozik

A Qubit szerkesztősége több mint két éve dolgozik azon, hogy ráirányítsa a tisztelt nagyérdemű figyelmét azokra az eseményekre, trendekre, hipotézisekre és prognózisokra, amelyek közelebb visznek bennünket nemcsak ahhoz, hogy jobban megértsük a körülöttünk lévő mai világot, és magabiztosabban, tájékozottabban mozogjunk benne, hanem ahhoz is, hogy olyan holnapot teremtsünk, amiben mi magunk, a gyerekeink, az unokáink, a gyerekeink kismacskái és az unokáink paradicsompalántái is boldogan ellesznek, nem beszélve a Föld nevű bolygóról, ahol élünk. Mindezt ráadásul világosan, okosan, közérthetően, magyarul.

Szép új világ, nyakunkon a jövő!

Nemes cél, de elérni egyáltalán nem egyszerű. Szerencsére segítségünkre van az a számtalan külső munkatárs, szerző, tudós, kutató, elméleti és gyakorlati szakember, aki az elmúlt években a Qubit hasábjain osztotta és osztja meg továbbra is az olvasókkal mindazokat az eredményeket, amelyekre saját szakterületén jutott. A Qubit szerzői között vannak nemzetközi hírű, szakmájukban nagyra tartott matematikusok, nyelvészek, biológusok, csillagászok, történészek, filozófusok, fizikusok, irodalmárok, régészek, etológusok és közgazdászok; köztük vannak Magyarország legnagyobb elméi, olyanok is, akik a hazai mainstream sajtóban ritkán vagy egyáltalán nem kapnak lehetőséget arra, hogy elmondják, mivel foglalkoznak, mire jutottak, és persze implicite azt is, hogy miként látják a jövőt, hogy szerintük merre van az arra. Értenek ahhoz, amit csinálnak, érdemes odafigyelni rájuk.

Már több mint 100 kutató, tudós dolgozik velünk.

Magyarországon nincs még egy olyan újság, mint a Qubit. De ahhoz, hogy továbbra is lehessen, arra kérjük kedves olvasóinkat, hogy ha tetszik, amit csinálunk, támogassátok erőfeszítéseinket egyszeri vagy rendszeres adománnyal, és járuljatok hozzá ahhoz, hogy a Qubit még precízebb, még szélesebb látókörű és még hitelesebb tudjon lenni. Ehhez nem kell mást tennetek, mint a fenti Támogatom gombra kattintani; a többi megy magától.