Csökkenő nézettség, növekvő reklámárak: a 2018-as Super Bowl három sokatmondó ábrán
![](https://assets.4cdn.hu/kraken/77AnlXHSlbzy2Q2Qs-xxs.jpeg?width=96&height=96&fit=crop)
Hétfő hajnalban a Philadelphia Eagles történelmi győzelmet aratott a New England Patriots fölött: az Eagles Nick Foles irányításával 41-33-ra verte az ötszörös Super Bowl-győztes quarterback, Tom Brady csapatát a Minneapolisban rendezett szuperdöntőn.
De mennyien nézték az 52. Super Bowlt, mennyit költöttek reklámra a hirdetők, milyen hosszúak voltak a reklámok, mit hirdetek, és hogyan alakulnak ezek a trendek az elmúlt években?
![](https://assets.4cdn.hu/kraken/77N1NWA8I3I6JqC1s.jpeg)
![](https://assets.4cdn.hu/kraken/77N1NbNGNWceJqD9s.jpeg)
![](https://assets.4cdn.hu/kraken/77N1NgkmazFSJqC1s.jpeg)
Itt pedig az összes reklám egyben, amit a Super Bowl-közvetítés alatt leadtak.