2024-ben jöhet az Apple saját fejlesztésű elektromos autója
- Link másolása
- X (Twitter)
- Tumblr
Iparági jelentések szerint az Apple állítólag már dolgozik a saját fejlesztésű elektromos járművén, ami 2024-ben kerülhet piacra, és a helyzetet jól ismerők szerint a cég vadonatúj (ahogy a forrás fogalmazott: magasabb szintű) technológiát fog használni az akkumulátorok gyártásához.
Már régóta pletykálják, hogy az Apple a számítógép- és telefonpiac letarolása után a járműiparban is megvetné a lábát. A hétpecsétes titokként őrzött Project Titan, az önvezető autók fejlesztésével foglalkozó divízió már évek óta aktív, de a Reuters jelentése szerint a régóta formálódó tervek lassan kézzelfogható alakot öltenek.
A Reutersnek nyilatkozó forrás szerint az új akkumulátor igazi generációs ugrás lesz; olyan jelentőségű előrelépés, mint amilyen az iPhone megjelenése volt a mobilpiacnak. A járművek több LIDAR szenzorral szkennelik a környéküket; erre a célra a külső beszállítóktól származó eszközöket, vagy a saját fejlesztésű, az iPhone 12 Pro és az iPad Pro gyártása során elkészült szenzorokat is felhasználhatják.
A Reuters úgy tudja, hogy a járműfejlesztési munkálatok azután indultak be az Apple-nél, miután kirúgtak 200 embert a Project Titan csapatából, és átstrukturálták a munkafolyamatokat. A vállalat valószínűleg külső partnerre támaszkodik majd a járművek gyártásánál.
A tervek szerint az első Apple jármű már 2024-ben megjelenhet, de elképzelhető, hogy a koronavírus-járvány hátráltathatja a munkálatokat, és a végleges jármű csak 2025-ben kerülhet piacra. Mindez csak spekuláció; ami biztos, hogy az Apple aktívan dolgozik egy új járműtechnológián.
Kapcsolódó cikkek a Qubiten:
Bocsánatot kért az Apple az iPhone-ok szándékos lassításáért, most mindenki perel
Van, aki 999 milliárd dollárt követel a cégtől, de a franciák börtönbe is záratnák az Apple vezetőit, amiért beismerték, hogy titokban lassították a korábbi iPhone-modellek teljesítményét.
Búcsút mondhat az Apple a saját töltőjének, ha bevezetik az egységes európai rendszert
Az Európai Parlament egyféle töltőt szeretne látni a piacon, ha az Európai Bizottság is lép, az Apple-t is kötelezhetik az USB-C használatára. Az ok: a sok töltőkábel környezetszennyező.
Romba döntötte a járvány a kínai termelést, bajban az Apple, az Adidas és a Coca-Cola
A nyugati nagyvállalatok nem tanultak a korábbi katasztrófákból, és továbbra is az olcsó kínai munkaerőre támaszkodnak az ellátási láncban. Ez alaphelyzetben egyszerű kizsákmányolás, járvány idején viszont gazdasági káoszt eredményez.