A GMO nem hordoz nagyobb egészségügyi kockázatot, mint a háziasítás, a génszerkesztés pedig egyes fajok klímaváltozáshoz alkalmazkodását is segítheti

Mi történt a GMO gyűjtőnéven hírhedtté vált genetikailag módosított organizmusokat létrehozó első próbálkozások óta eltelt négy évtizedben? Van-e különbség a GMO-növények és az orvosi génterápiák között? Aki válaszol: Varga Máté, az ELTE TTK Genetikai Tanszékének fejlődésgenetikusa.

Így buktatták le a csaló sztárkutatót, aki azt állította, megtalálta a tudomány Szent Grálját, a szobahőmérsékletű szupravezetőt

Ranga Dias, a Rochesteri Egyetem kutatója, akinek a nevéhez az elmúlt évek egyik legnagyobb tudományos botránya fűződik

A felfedezés az energiatermelés, a közlekedés vagy a számítástechnika forradalmasításával egy csapásra megváltoztathatná életünket, de a szenzációval előálló fizikus, Ranga Dias valójában éveken át hamisított adatokat és verte át hallgatóit, valamint a világ egyik vezető tudományos folyóiratát.

Mögöttünk a doom, előttünk a boom

04.22.
ad

Milyenek a kilátások az IT-piacon? Mitől maradnak versenyképesek a Codecool diákjai? A covid utáni leépítések nehéz helyzetet teremtettek a programozóiskoláknak is – de hogyan vészeli át mindezt a több mint kilenc éve sikeresen működő Codecool?